Informace ohledně opatření proti šíření koronaviru

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 16
So zavřeno

Vážení zákazníci, PRODEJ NOVÝCH VOZŮ JE (dle Usnesení Vlády ČR č. 211) OMEZEN, ale prodejci jsou v práci a poskytují informace po telefonu a mailu. Pošlou Vám v případě zájmu podrobné fotografie nebo videa vozidel, o které byste měli zájem.

SERVIS JE OTEVŘEN A V PLNÉM PROVOZU OD 7.00 - 16.00. denně

Můžete se objednat na servis vozu nebo přezutí pneu telefonicky i mailem.

Neposkytujeme ale zákazníkům možnost počkat na opravu v prostorech naší firmy. Žádáme zákazníky, aby si zabezpečili odvoz domů a pak se pro vůz vrátili nebo se zdržovali venku.

Děkujeme za pochopení, je to opatření pro ochranu zdraví nás všech!

Ing. Miriam Jančušková, ředitelka Mikona Auto s.r.o.

Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

17. 12. 2010Tisková zpráva

Agentura DEKRA potvrzuje: Opel Insignia je nejméně poruchovým vozem!

Opel Insignia je automobilem s nejmenším výskytem závad – to potvrdila právě zveřejněná zpráva DEKRA Faults Report 2011 respektované německé agentury DEKRA, hodnotící spolehlivost automobilů. Na základě mimořádně širokého průzkumu specialisté agentury DEKRA zjistili, že 96,1 procenta Insignií nevykazovalo žádné závady, což je nejlepší výsledek ze všech testovaných automobilů.


Insignia vítězem kategorie „Nejlepší individuální výsledek“ v tradiční zprávě DEKRA Faults Report 2011
Insignia vítězem kategorie „Nejlepší individuální výsledek“ v tradiční zprávě DEKRA Faults Report 2011

Opel tak po roce navázal na výborný výsledek Corsy, která ve stejné kategorii „Best Individual Ranking“ zvítězila v průzkumu agentury DEKRA vloni. Agentura DEKRA pro svoji tradiční zprávu shromažďovala data z více než 15 milionů technických prohlídek 230 různých automobilových modelů.

„Vynikající výsledek v hodnocení agentury DEKRA je dalším potvrzením kvality nejenom Insignie, ale celého modelového portfolia značky Opel,“ prohlásil Alain Visser, viceprezident automobilky Opel odpovědný za marketing, prodej a poprodejní služby. „Našim závazkem je dodávat zákazníkům vozy špičkové kvality – a šestiletá záruka Opel dokládá, že tento závazek plníme!“

„Gratuluji Opelu k vítězství v kategorii „Nejlepší individuální výsledek“, tím spíš, že jde už o druhé vítězství po sobě,“ říká Wolfgang Linsenmaier, výkonný ředitel DEKRA Automobile GmbH. „Výkon Insignie – 96,1 procenta vozů bez poruch – je nejlepším výsledkem v celém spektru vozů všech tříd.“

Od svého uvedení na trh v roce 2008 vybojoval Opel Insignia více než čtyři desítky mezinárodních titulů a ocenění, přičemž nejvýraznějším byl titul evropského Automobilu roku.

Insignia se chlubí celou řadou špičkových technologií, jako jsou např. adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, podvozek s proměnnou charakteristikou FlexRide, sofistikovaný pohon všech kol s elektronicky řízeným diferenciálem eLSD, kamerový systém Opel Eye nebo dokonale anatomická sedadla s ortopedickým certifikátem AGR (Aktion Gesunder Rücken).

Opel Insignia – představení modelu