Informace ohledně opatření proti šíření koronaviru

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 16
So zavřeno

Vážení zákazníci, PRODEJ NOVÝCH VOZŮ JE (dle Usnesení Vlády ČR č. 211) OMEZEN, ale prodejci jsou v práci a poskytují informace po telefonu a mailu. Pošlou Vám v případě zájmu podrobné fotografie nebo videa vozidel, o které byste měli zájem.

SERVIS JE OTEVŘEN A V PLNÉM PROVOZU OD 7.00 - 16.00. denně

Můžete se objednat na servis vozu nebo přezutí pneu telefonicky i mailem.

Neposkytujeme ale zákazníkům možnost počkat na opravu v prostorech naší firmy. Žádáme zákazníky, aby si zabezpečili odvoz domů a pak se pro vůz vrátili nebo se zdržovali venku.

Děkujeme za pochopení, je to opatření pro ochranu zdraví nás všech!

Ing. Miriam Jančušková, ředitelka Mikona Auto s.r.o.

Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

24. 7. 2012Tisková zpráva

Radek Jaroš vyráží v Opelu za Korunou Himálají

Na seznamu nevylezených osmitisícovek už zůstává jen obávaná K2. Špičkový horolezec během přípravy na finální výstup vyzkouší řadu modelů Opel.





Radek Jaroš - výstup na G2

Již pěknou řádku let usilují nejlepší horolezci světa o tzv. Korunu Himálají – tu ale získá jenom ten, kdo zdolá všech čtrnáct osmitisícovek světa. A tak se zatím jen čtrnáct nejlepších lezců světa může pochlubit, že bez kyslíku dosáhli všech osmitisícových vrcholů zeměkoule. Bude-li ale štěstí jen trochu přát, rozmnoží rodinu těchto respektovaných osobností „do roka a do dne“ osmačtyřicetiletý Radek Jaroš, horolezec z Nového Města na Moravě.

Nejúspěšnější český himálajský horolezec má jako jediný v ČR „na kontě“ již třináct ze čtrnácti osmitisícovek, ve finále to ale nebude mít vůbec jednoduché: Čeká jej totiž obávaná K2 (8611 m) považovaná za jeden z nejtěžších a nejzáludnějších Himálajských vrcholů. „O K2 jsem se pokoušel už čtyřikrát – a zatím mne nahoru ještě nepustila. Myslím ale, že jsme se s K2 už trochu poznali a teď už doufám vím, kudy a jak na ni,“ věří si Radek Jaroš.

Pod K2 se Radek Jaroš chce vrátit příští léto – do té doby bude nejprve léčit omrzlé prsty na nohou (nepříjemná památka na letošní výstup na Annapurnu) a pak dohánět fyzičku. A při tom všem mu bude pomáhat Opel – Radek Jaroš se totiž rozhodl, že pro vysněnou Korunu Himálají vyrazí s podporou vozů značky Opel! Nejprve se posadil za volant Insignie Sports Tourer: „Moje první cesta s Insignií nepovede bohužel do Alp, ale do podhůří Krkonoš, kde mi v nemocnici ve Vysokém nad Jizerou – doufám – sice razantně, ale účinně „opraví“ nohy,“ prohlásil Radek Jaroš při přebírání vozu. „Věřím ale, že ještě na podzim stihnu vyzkoušet pořádné hory v Rakousku. Tam vyrazím se Zafirou Tourer, která je na hromady našich lezeckých krámů jako dělaná. Navíc se mi moc líbí její nosič kol FlexFix schovaný v zadním nárazníku. Bez horského kola se téměř nehnu.“

Radkovi Jarošovi bude určitě slušet i elektromobil Opel Ampera – stejně, jako populární horolezec, také Ampera překonává svým neomezeným dojezdem dosavadní limity. „A jako člověka, který má hodně blízko k přírodě a ekologii, mě oslovuje její „čistota“,“ říká Radek Jaroš. S elektřinou obecně se novoměstský horolezec přátelí více než kdo jiný: „Vždyť já již od výstupu na třetí nejvyšší horu světa Kančendžengu v roce 2002 používám na expedicích k získávání elektrické energie pouze solární panely a ne obvyklý benzinový agregát!“

Podporou Radka Jaroše Opel navazuje na tradici partnerství se špičkovými osobnostmi ze světa sportu – dlouhé roky byl například jedním ze „sportovních ambasadorů“ německé automobilky Reinhold Messner, zřejmě nejuznávanější horolezec všech dob – a první držitel Koruny Himálají. Messner mimochodem před několika měsíci rovněž s velkým zájmem otestoval elektromobil Opel Ampera...

Zájemci mohou cestu horolezce Radka Jaroše na vrchol K2 sledovat na jeho webových stránkách www.radekjaros.cz. A díky partnerství s Opelem se objeví i na některých novinářských akcích tuzemského zastoupení německé automobilky.

Osmitisícovky Radka Jaroše

1998 Mount Everest 8 848 m
2002 Kančendženga 8 586 m
2003 Broad Peak 8 047 m
2004 Čo-Oju 8 201 m
2004 Šiša Pangma 8 046 m
2005 Nanga Parbat 8 125 m
2008 Dhaulágirí 8 167 m
2008 Makalu 8 463 m
2009 Manaslu 8 162 m
2010 Gašerbrum II 8 035 m
2010 Gašerbrum I 8 068 m
2011 Lhotse 8 516 m
2012 Annapurna 8 091 m


Radek Jaroš